Het is een vraag die heel veel mensen in hun leven tegenkomen “hoe doe ik mijn administratie?”. Vooral nu er heel veel mensen voor zichzelf beginnen en eigen ondernemingen een trend lijken te vormen. Hoewel sommigen het geluk hebben een economie knobbel te bezitten en het ontzettend leuk vinden om aan de slag te gaan met hun administratie, geldt dat natuurlijk niet voor iedereen. Wil je graag op weg geholpen worden met je administratie, of vindt je het doen van administratie niet zo’n groot probleem, maar wil je voorkomen dat je dubbel werk doet? Dan is Yoursminc de tool voor jou.
Mijn administratie, van onoverzichtelijke hel naar opgeruimde hemel
Een goede administratie omvat vele aspecten. Vooral wanneer het aankomt op de administratie van een bedrijf. Hierom is het heel belangrijk dat je een goed overzicht behoudt. Yoursminc is ingespeeld op die veelzijdigheid. Zo helpt het programma je niet enkel bij het bijhouden van je uitgaven, maar kan je er ook mee facturen, offertes maken, uren bijhouden en nog veel meer. Alles wat je invult wordt automatisch gekoppeld, waardoor ook je btw aangifte al voor je klaar staat zonder dat je deze zelf in hoeft te vullen. Dat heb je immers al gedaan door al je andere financiële zaken bij te houden.
Yoursminc maakt dus van een grote en moeilijke opgave een overzichtelijk geheel. Zelfs als je niet heel handig bent met cijfertjes, kan je nu dus zonder al te veel stress omtrent je administratie een eigen bedrijf runnen.
Wat er allemaal bij komt kijken
In Yoursminc kan je heel veel bijhouden. Het is natuurlijk compleet afhankelijk van jouw bedrijf of je van alle functies gebruik wil maken. Echter zijn er enkele functies die je standaard nodig hebt, wanneer je een bedrijf hebt. Zonder facturen zal je bijvoorbeeld niet heel ver komen. Je wil immers wel geld ontvangen voor jouw diensten. Ook uitgaven zal je altijd hebben. Van niks kan je immers ook niks maken. Daarnaast dien je altijd btw aangifte te doen en zijn offertes zeer handig als je diensten aan wil bieden. Ook heb je altijd wel projecten en uren die je in jouw projecten steekt. Dit alles dien je op te nemen in dat grote en brede begrip “mijn administratie” en komt allemaal kijken bij een goed en geordend bedrijf, dat daadwerkelijk goed draait.